Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Επιστροφή

Οι εποχές θα σε αφήσουν γυμνό στο χιονιά
χωρίς την αγκαλιά της Μάνας.
Θα σέρνεσαι βδέλυγμα έρπον σε μια Γη ξένη.
Κι ας τρως ψυχές, η μοναξιά σε γδέρνει,
χαράζει τη μορφή σου.
Μου έσφιγγες το χέρι γεμάτος ανάγκη για στοργή
και χάιδευα τα κέρατα του εωσφόρου
γεμάτη γαλήνη και αγάπη.
Φιλούσα τα αιματοβαμμένα σημάδια στο κορμί σου
και χάιδευα τα σύμβολα πολέμου του κάτω κόσμου.
Σε νιώθω, αναμένεις την επιστροφή μου.
Ελπίζεις στη Δύναμη σου.
Μα αυτή η Δύναμη με διώχνει μακρυά...
Ακούω δικαιολογίες στο μυαλό μου
καθώς μηχανορραφείς,
Πατέρα του Ψέμματος, τη δικαίωση σου.
Μουδιάζει το σώμα
καθώς ξεσηκώνεις τις Σκιές του Άδη
να σε υπηρετήσουν.
Κι όσο παλεύεις να με κερδίσεις
εγώ σχεδιάζω φυγή ακόμα πιο μακρυά από σένα.
Η μόνη, τρομερή και απρόβλεπτη Εκδίκηση μου.
Οι εποχές θα σε αφήσουν γυμνό στο χιονιά
χωρίς την αγκαλιά της Μάνας.
Σε νιώθω να με αναζητάς,
γυμνό παιδί στ'αγιάζι.
Λυγίζει η καρδιά απ'τα αναφηλιτά σου,
μα απέστρεψα το βλέμμα..
Σε μια απέλπιδη προσπάθεια
να μη γίνω στήλη άλατος
στο Φως των ματιών σου.
Κι η Αγάπη μου αιώνια Σκέπη και Πανάκεια σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: