Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Rebirth



Δεν ξεθυμαίνει τ'άρωμα εκείνης της στιγμής...
σταγόνες ουρανού τυλίγουν τις αισθήσεις
και ευωδιές καθάριου μπλε χαϊδεύουν την ψυχή σου.

Περίεργοι καιροί,
περίεργα τους χορεύεις
και σαστισμένη στέκεσαι παράμερα
και γνέφεις.

Ανοίγεις τα χέρια στους ανέμους
να τυλιχτούν οι εποχές των χρόνων
σε μια αγκαλιά από χιόνι
κι εύχεσαι οι χειμώνες να λιώσουν
και να ανασάνει η άσπρη γη
κι η ψυχή ν'ανθίσει.

Αναρωτόμενη να ζεις ή να μή ζεις
πια σκοντάφτεις σε ένα ουρανό καθάριο,
όχι πια φαντασίωση μεγαλείου και παλιού σου έρωτα,
μα μια κλεφτή ματιά στην ουσία της ύπαρξης σου.

Με μια καινούργια ταυτότητα να νιώθεις στο πετσί σου
δε δύνασαι να ατενίσεις το χάος και το θάνατο.
Χλευάζεις την απελπισία στα μούτρα
και σκας ένα πονηρό χαμόγελο στην ύπαρξη σου.


Κι αν αλλάζεις, τρομάζεις,
μα πια δε φοβάσαι
και ξέρεις...

5 σχόλια:

outcast poetry είπε...

μ' αρέσει ο κύκλος του έλιοτ..έρημη χώρα...κούφιοι άνθρωποι...η τετάρτη των τεφρών...και τέλος τα κουαρτέτα...αυτός ο κύκλος φαίνεται και στο blog σου...χαίρομαι που βρήκες αισιοδοξία στο τέλος...ελπίζω να μην είναι το τελευταίο ποίημα σου...αν και τώρα φαίνεσαι ολόκληρη...

καλό απόγευμα,

βασίλης

Ξανθίππη είπε...

Βασίλη μου με τιμάει πάρα πολύ το ότι σου θυμίζει η πορεία μου Έλιοτ και σε ευχαριστώ για αυτήν την τιμή... :)

Προβλέπω πως θα κάνω κι άλλους τέτοιους κύκλους, αν δεν είναι η ίδια η ζωή και η ψυχοσύνθεση μου ένας επαναλαμβανόμενος κύκλος του Έλιοτ.

Κι εγώ αισθάνθηκα ολόκληρη, κι ακόμα το νιώθω πού και πού, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να παραμείνω σε ένα μόνο συναίσθημα αιώνια...

Δεν προτίθεμαι να σταματήσω να γράφω, αν και νεότερη θαύμαζα απεριόριστα τη σιωπή του Rimbaud. Αλλά από τη μια δεν έχω καμία σχέση με τον προαναφερθέντα ογκόλιθο και από την άλλη δε νομίζω ποτέ όσο ζω να σιωπήσω :)

outcast poetry είπε...

είναι πιο προσωπικός ο δικός σου κύκλος..δεν χωράνε πολλοί στα ποιήματα σου...σίγουρα θα συνεχίσεις να γράφεις γιατί θα έχει κι άλλους κύκλους η ζωή σου...για την οποία και γράφεις...

να σαι καλά...καλό ξημέρωμα...

βασίλης

hxorama είπε...

γραφεις απιστευτα..τα συγχαρητηρια μου..κανε κλικ στο www.myspace.com/souldestinymusic και πες μου την αποψη σου.

Ξανθίππη είπε...

Σε ευχαριστώ hxorama, για τα καλά σου λόγια, συγχώρεσε με που άργησα να μπω στη σελίδα σου :)

Βασίλη μου δυστυχώς και ευτυχώς η ζωή μου είναι δύνη, παρά κύκλος...

Καλη μας μέρα :D